Hi again!

Genom att registera får du möjligheten att diskutera, skicka in ansökningar, överklaga samt att dela och skicka privata meddelanden till andra LennartBladh älskare.

Registera dig nu!

Nekad Staff Ansökan - Big vomen lover 69

Big vomen lover 69

Nybörjare
Gick med
4/11/19
Meddelanden
1
Användarnamn: Big vomen lover 69

Hur gammal är du? 15

Ange ditt födelsedatsdatum: 14/9/04

Vad är ditt In-Game namn? uMakeMcVids

Vilka minecraft-namn har du haft förut? https://sv.namemc.com/profile/uMakeMcVids.3 uMakeMcVids 7 Kidman1265 6 FaithFulPvPr 5 PvPIxelBuilder 4 TimesOutForBuild 3 SaltyWizardTV 2 DaRuskiBebuss 1 DaRuskiFriend

Vad är ditt discord-namn? Gucci Belt#4718

Varför ska vi välja just dig över andra som ansöker? för jag var ett starkt fan av Lennart bladhs content och jag såg värkligen upp till han därför vill jag vara med i ett staff team som jag torr jag kommer passa bra i för jag hörde att ni också var Lennart bladh fans ;) ...

Motivera hur servern skulle kunna utvecklas med hjälp utav dig: jag skulle kunna ta bort alla hackers som e taskiga och gör spelet tråkigt för folk som inte kan göra något åt de jag kan även hjälpa servern med EXCLUSIVE byggen ;) jag kan även hjälpa att hålla minecraft in game chatten Clean från toxic kids som e svettiga som fan på detta spel ...

Hur många ansökningar har du gjort innan? Inga alls

Nämn minst 10 plugins: bPermissions , EssentialsX , WorldEdit , DynMap , WorldGuard , Multiverse , DiscordSRV , OpenIV , SilkSpawners , Holographic Displays

Vad har du för tidigare erfarenheter som staff? har vart staff på stora servers t.ex cavepvp , faithful , nexus , och jag vet hur man bannar / kickar / unbannar / bygger Lennart bladh ...

Hur många timmar kan du spendera på servern dagligen? 7

Hur länge har du varit medlem i LennartBladh Network? 2 veckor !!

Har du blivit bannad eller mutad här innan? Nej

Jag söker på Minecraft Servern Ja, jag är intresserad av Minecraftnätverket LennartBladh Network

Footive

Administratör
Personalmedlem
Administratör
Gick med
18/6/19
Meddelanden
8
Bra ansökan! Skulle rekommendera att du utvecklar Varför du vill bli staff och hur du kan hjälpa servern.

Advertzz

Nybörjare
Gick med
18/10/19
Meddelanden
5
Dina erfarenheter tvivlar jag startkt på, eftersom jag själv har arbetat på nästan alla servrar nämnda, och jag har aldrig sätt dig hålla en position.

Var vänligen visa något sorts bevis.

Footive

Administratör
Personalmedlem
Administratör
Gick med
18/6/19
Meddelanden
8
Denied,
Dmade Killamc och han sa att du aldrig varit staff på Faithful

Top Bottom