Hi again!

Genom att registera får du möjligheten att diskutera, skicka in ansökningar, överklaga samt att dela och skicka privata meddelanden till andra LennartBladh älskare.

Registera dig nu!

Nekad Staff Ansökan - HqrdToLqve

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HqrdToLqve

Nybörjare
Gick med
30/10/19
Meddelanden
2
Användarnamn: HqrdToLqve

Hur gammal är du? 13 men är 14 om typ 3 månader

Ange ditt födelsedatsdatum: 23/1/09

Vad är ditt In-Game namn? HqrdToLqve

Vilka minecraft-namn har du haft förut? SomeoneYouLqve

Vad är ditt discord-namn? Nosseee...#9920

Varför ska vi välja just dig över andra som ansöker? För att jag vill hjälpa till så ingen blir kränkt/mobbad på servern och ta bort taskiga kommentarer som folk skriver till andra

Motivera hur servern skulle kunna utvecklas med hjälp utav dig: Jag är ganska bra med bots/kommandom när det gäller discord. så ifall någon spammar så tar botten bort det på 1 sec. Och

Hur många ansökningar har du gjort innan? Inga alls

Nämn minst 10 plugins: WorldEdit, Vault, bPermissions, EssentialsX, DynMap,WorldGuard, Multiverse, DiscordSRV, Chat Control, GriefPrevention

Vad har du för tidigare erfarenheter som staff? Jag är Admin på en server med ungefär 930 medlemmar som heter kokboken och var Admin i en annan server innan det med ungefär 800 medlemmar

Hur många timmar kan du spendera på servern dagligen? 7

Hur länge har du varit medlem i LennartBladh Network? ungefär 2 veckor

Har du blivit bannad eller mutad här innan? Nej

Jag söker på Minecraft Servern Ja, jag är intresserad av Minecraftnätverket LennartBladh Network

Philip320

The One And Only Owner
Personalmedlem
Administratör
Gick med
18/6/19
Meddelanden
8
Fin ansökan, utveckla den gärna för större chans att bli staff men en fin kandidat imo ;)

Footive

Administratör
Personalmedlem
Administratör
Gick med
18/6/19
Meddelanden
8
Du måste utveckla dinna svar på hur servern skulle kunna utvecklas med hjälp utav dig och dina staff erfarenheter.

ItzSamme

Nybörjare
Gick med
1/11/19
Meddelanden
1
Som @Footive skrev du måste utveckla dina svar mer för att få en större chans att bli staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom