Hi again!

Genom att registera får du möjligheten att diskutera, skicka in ansökningar, överklaga samt att dela och skicka privata meddelanden till andra LennartBladh älskare.

Registera dig nu!

Nekad Staff Ansökan - Kalle The Duck | Philip

Kalle The Duck

Nybörjare
Gick med
31/10/19
Meddelanden
6
Användarnamn: Kalle The Duck

Hur gammal är du? Jag är för nurvarande 13 år.

Ange ditt födelsedatsdatum: 7/9/06

Vad är ditt In-Game namn? Håller på med att skaffa ett konto. Så avvaktar.

Vilka minecraft-namn har du haft förut? Nej

Vad är ditt discord-namn? The Ducky Boy#1307

Varför ska vi välja just dig över andra som ansöker? Jag tror att jag borde bli en moderator eftersom jag har bra amitioner, jag har utbildat mig om de regler som gäller för servern, forum och Discord. Har bra moderingskunskaper och administriva kunskaper och är en generös person som inte på något vis kommer missbruka kommandon, etc. Kommer aldrig ge upp om det stöter problem och göra mitt bästa för att kunna bidra till en håll bra server. Tar saker seriöst och jag är mogen.

Motivera hur servern skulle kunna utvecklas med hjälp utav dig: Jag är en vaken person och snabbt att märka om något är fel eller ovanligt. Jag är tolerant till viss grad, men när saker börjar komma ur hand börjar jag aktivt ta itu med problem för att hitta lösningar. Jag är riktig, genom att jag uttrycker min ärliga åsikt om ämnen och idéer. Jag litar på och sätter min tro på andra att göra vad som är rätt eller nödvändigt. Jag vet emellertid av erfarenhet att inte alla kan lita på och att inte alla kan ta en åsikt. Det är bara något jag måste acceptera. Jag är en ansvarsfull, osjälvisk ung man som är omtänksam och respektfull mot de omkring mig medan jag är involverad i någonting. Jag prioriterar andra, och att se till att de trivs är det jag gillar att göra bäst. Jag gillar att veta vad som händer runt mig och vad jag kan göra för att göra saker bättre och i slutändan roligare för alla.

Hur många ansökningar har du gjort innan? Inga alls

Nämn minst 10 plugins: EssentialsX, PermissionEx, WorldGuard, FastAsyncWorldEdit, WorldEdit, EssentialsXChat, Multiverse-Core, BungeePortals, WarpPortals, Factions och MassiveCore.

Vad har du för tidigare erfarenheter som staff? Har haft en BungeeCord server och kan grundläggande saker. Har förtroende till att dela ut straff med andra ord bann. Kan för det mesta inom Essentials och WorldEdit.

Hur många timmar kan du spendera på servern dagligen? 2

Hur länge har du varit medlem i LennartBladh Network? Några minuter antar jag. Men det verkar ändå en amitiös server, dock inte jätte seriös.

Har du blivit bannad eller mutad här innan? Nej

Jag söker på Minecraft Servern Ja, jag är intresserad av Minecraftnätverket LennartBladh Network

Footive

Administratör
Personalmedlem
Administratör
Gick med
18/6/19
Meddelanden
8
Vi avvaktar tills du har fått ditt mc konto men bra ansökan Hittils. Du kanske skulle kunna spendera mer timmar på servern om du får staff kanske?

Philip320

The One And Only Owner
Personalmedlem
Administratör
Gick med
18/6/19
Meddelanden
8
Väldigt bra ansökan, gillar hur du beskriver hur du skulle förbättra servern. Den enda kritik jag kan ge är att det borde uttryckts lite mer om Lennart men det är lite för att frågorna inte justerats än
kommer stötta dig och vill gärna vara med på din intervju!

Kalle The Duck

Nybörjare
Gick med
31/10/19
Meddelanden
6
Väldigt bra ansökan, gillar hur du beskriver hur du skulle förbättra servern. Den enda kritik jag kan ge är att det borde uttryckts lite mer om Lennart men det är lite för att frågorna inte justerats än
kommer stötta dig och vill gärna vara med på din intervju!
Tackarr!!

Philip320

The One And Only Owner
Personalmedlem
Administratör
Gick med
18/6/19
Meddelanden
8
Ändrat mig pågrund av förändrade omständigheter som jag tagit privat med ts.

Nekar denna ansökan.
Ansök inte igen det kommer att nekas också.

Top Bottom