Hi again!

Genom att registera får du möjligheten att diskutera, skicka in ansökningar, överklaga samt att dela och skicka privata meddelanden till andra LennartBladh älskare.

Registera dig nu!

Godkänd Staff Ansökan - TheCrazyPuffin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheCrazyPuffin

Nybörjare
Gick med
30/10/19
Meddelanden
2
Användarnamn: TheCrazyPuffin

Hur gammal är du? 15

Ange ditt födelsedatsdatum: 26/8/04

Vad är ditt In-Game namn? TheCrazyPuffin

Vilka minecraft-namn har du haft förut? Teexly och TheCrazyPuffin

Vad är ditt discord-namn? TђeCrᴀzℽ๖ۣۜƤuffin#3518

Varför ska vi välja just dig över andra som ansöker? Jag har spelat minecraft i ungefär 4 år och jag brinner verkligen för att hjälpa folk , samt att jag fått väldigt dåligt bemötande från helpers innan så jag vill se till att ingen upplever samma bemötande. Och så har jag mycket fritid så jag kan hålla koll i Chatt och Online på servern om någon behöver hjälp, t.ex när andra har jobb och skola som täcker mycket av den tid man har om dagarna. Vill också tillägga att jag är en Long time Lennartsupporter, och att jag stödjer Lennarts resa mot systemet och det manliga initiativet till 100%. Och så älskar jag Lennart, och vet otroligt mycket (lite för mycket kanske) om gogubben ;D

Motivera hur servern skulle kunna utvecklas med hjälp utav dig: Servern kan utvecklas på flera sätt, Discord servern kan min medverkan utveckla positivt genom att jag kan hålla ordning i chatten, se till så att ingen kränker/sårar/förolämpar någon (eller Lennart), ta bort olämpliga meddelanden om dem förekommer, sprida en god energi och hjälpa till så gott som möjligt. Och på Minecraft servern så kan min medverkan utveckla servern positivt genom att jag kommer vara tillgänglig nästan varje timme på dygnet, utifall att någon behöver hjälp eller så när de andra staffsen sover eller är på jobb / skola eller liknande. Och så kommer jag hjälpa till och vara rättvis osv.

Hur många ansökningar har du gjort innan? Inga alls

Nämn minst 10 plugins: Towny, iConomy, Jobs, Dynmap, Essentials, Autorank, LWC, World Edit, Vault, bPermissions, EssentialsX, WorldGuard, Multiverse, Chat Control, GriefPrevention

Vad har du för tidigare erfarenheter som staff? Jag har vart helper på en rätt liten server för någon månad sen, men servern gick tyvärr under pga att ägaren hade tappat intresset till mc. Men jag vet lixom grunder och sånt, :))

Hur många timmar kan du spendera på servern dagligen? Mer än 12 timmar

Hur länge har du varit medlem i LennartBladh Network? ungefär 2 veckor

Har du blivit bannad eller mutad här innan? Nej

Jag söker på Minecraft Servern Ja, jag är intresserad av Minecraftnätverket LennartBladh Network

Philip320

The One And Only Owner
Personalmedlem
Administratör
Gick med
18/6/19
Meddelanden
8
Väldigt bra ansökan! Det här gillar jag särskilt ditt stöd för Lennart som du uttrycker i din ansökan(y)

Footive

Administratör
Personalmedlem
Administratör
Gick med
18/6/19
Meddelanden
8
Tycker som @Philip320 men jag undrar om du kanske har mer erfarenheter så vi vet vad du är extra bra på?
Bra ansökan annars

TheCrazyPuffin

Nybörjare
Gick med
30/10/19
Meddelanden
2
Tycker som @Philip320 men jag undrar om du kanske har mer erfarenheter så vi vet vad du är extra bra på?
Bra ansökan annars
Jag förstår inte direkt vad du Syftar på när du menar Mer erfarenheter, men om du ger ett lite tydligare exempel på vilket område det gäller så kanske jag har några erfarenheter :))))

Kalle The Duck

Nybörjare
Gick med
31/10/19
Meddelanden
6
Jag förstår inte direkt vad du Syftar på när du menar Mer erfarenheter, men om du ger ett lite tydligare exempel på vilket område det gäller så kanske jag har några erfarenheter :))))
Typ om vad du har för grundläggande kunskaper!

Footive

Administratör
Personalmedlem
Administratör
Gick med
18/6/19
Meddelanden
8
Jag skrev om du hade mer erfarenheter så vi vet vad du är extra bra på kanske om du har varit admin mod eller Owner på servers och vad du gjorde tex

Advertzz

Nybörjare
Gick med
18/10/19
Meddelanden
5
Accepterad,

Var vänligen kolla dina Discord meddelanden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom